El Cerdanyola vol tornar al camí de les victòries davant el Leganés B

Després de l’aturada de Lliga, el Cerdanyola FC tornarà a competir el proper diumenge, 20 de novembre, davant el Leganés B, en el partit corresponent a la onzena jornada del campionat. Els homes d’Oliver Ballabriga, setzens amb 10 punts, venen de caure amb el Montijo a domicili, i viatjaran a Madrid amb l’objectiu de tornar al camí de les victòries. Davant tindrà el Leganés B, dotzè també amb 10 punts que va perdre l’últim partit al camp del Yugo Socuéllamos.

Oliver Ballabriga es mostra satisfet amb la tasca que estan duent a terme: “Estamos contentos con el trabajo del equipo que ha competido bien en todos los partidos, quitando el resultado de Montijo que fue un poco abultado por errores que tenemos que intentar no cometer. Hemos utilizado estas dos semanas para preparar el partido de Leganés y coger con más tranquilidad conceptos que tenemos que introducir y cosas a mejorar. Y a partir de aquí esperar que lo podamos poner en práctica el domingo”.

Respecte el Leganés B, Oliver explica que “Es un filial de chicos jóvenes, de mucho talento, algunos han debutado con el primer equipo. Jugaremos en un campo de la ciudad deportiva, con césped natural, de dimensiones grandes y sabemos que nos van a controlar bien las transiciones, con velocidad, pero intentaremos fortalecer nuestro juego y atacarles en sus puntos débiles”.

Leganés B – Cerdanyola FC

20-11-2022 | 15:45h